Sallinette esittäytyä, olen tämän blogin kirjoittajapariskunnasta se mies osapuoli, niin kuin nimestä jo voi kenties jotain päätellä, tai no, itseasiassa vähemmän mies jos ajatellaan sanaa MIES perinteisessä merkityksessä, joten käyttäkää nimitystä poika, kiitos.

En siis ole kovinkaan perinteinen mies, pystyn helposti tunnustamaan olevani herkkä ja jossain määrin melkoinen romantikko. En tykkää viettää aikaani baareissa vaan mielummin kotona teekupin ääressä soittaen kitaraa, kuunnellen musiikkia tai ehkä parhaassa tapauksessa lukien kirjaa. En katsoa televisoista urheilua tai kuluttaa päivää rassaten autoa tms. vaan viettää aikaa rakkaani kanssa niin kuin se vain on mahdollista.

Olen siis tällainen pitkätukkainen poika joka tykkää pukeutua mustaan ja kuunnella lähinnä metallimusiikkia ketjut housuissa roikkuen aina sieltä ”kevyemmästä” industrialista aina mustimpaan black metalliin.

Musiikki on intohimoni, harrastan kitaran soittoa ja soittimia löytyykin useampi tuolta nurkista. Sitä tulee myös kuunneltua kovinkin paljon toisinaan, ja se on kirjaimellisesti intohimo, minun kanssa ei kannata lähteä puhumaan musiikista jos oma maku poikkeaa rankastikin omastani koska silloin siitä voi parhaimmillaan saada oikein tyylikkään sanallisen tappelun aikaan.

Yritän myös olla toiset huomioon ottava ihminen ja olen sen lisäksi myös kovin huolehtivainen ihminen jonka tämä nykyinenkin tyttöystäväni on saanut kokea toisen jos kolmannenkin kerran. Olen vain sellainen että pidän rakkaistani huolen mikä toisille voi olla hyvinkin rasittavaa, mutta se kuuluu minun luonteeseeni olennaisesti. Kovin äkkipikainenkin osaan olla mutta rauhotun kyllä varsin nopeasti, se menee juuri tyyliin nollasta sataan ja sadasta nollaan hyvin lyhyessä ajassa kun minä hermostun.
Kilttinäkin minut on tunnettu koko ikäni vaikken aina välttämättä näytäkään pitkine hiuksineni ja synkähkön pukeutumisen takia.

Pidän kovasti myös luonnosta, mikäs sen hienompaa olisi kuin istua kauniina kesäiltana järven rannalla katselle auringon laskua oma kulta kainalossa tai seisten kirkkaan tähtitaivaan alla suudellen...

Eläimetkin ovat aikasta lähellä sydäntäni. Pidän erityisesti kissoista ja pienistä jyrsijöistä, jos rottia ei lasketa siihen kastiin tällä kertaa. Kuitenkin, itseltäni löytyy hamsteri tällä hetkellä.

Idea tähän blogiin lähti siitä, että meillä on paljon haaveita ja yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia, jotka halusimme merkitä jollain tapaa ylös, joten minä ehdotin että perustaisimme blogin tänne jonne molemmat meistä kirjoittelisi omia juttuja toisesta, tapahtumista ja yhteisistä haaveistamme joita on sitten mukava myöhemmin lukea uudelleen, ja toteuttaa.Tämä on nimenmukaisesti meidän oma muistikirjamme.

 

Ensimmäistä kertaa elämässäni olen todella rakastunut...


~ Tony